A kiépített új wifi rendszer lehetőséget teremt, hogy a tanárok a diákok számára internet használatot igényeljenek.
Mivel a tanulói internethasználat, a egyes telephelyek internetét használja, csak pedagógiailag indokolt esetekben javasolt a használata, mivel a rendelkezésre álló sávszélességet a tanulói internetezés csökkenti.
Tanulói wifi igénylés menete:
- Az igényeket a rendszergazda számára kell eljuttatni email-ban iskolai címről küldve.
- A rendszergazda válasz email-ben megadja a kapcsolódáshoz szükséges felhasználónév és jelszó párost.
Az igényléshez kötelezően megadandó adatok:
- Igénylő tanár neve ( Az ő iskolai email címéről kell érkezzen az igénylés. )
- Melyik telephelyen szeretné használni a tanulókkal az internetet. ( Pl.: Petőfi ; Rét ; TM )
- Melyik teremben fogja az internetet a tanulókkal használni. ( Pl.: R214 )
- Melyik napon szeretné a tanulókkal az internetet használni és pontos időszak megadásával. (Pl.: 2021.05.10 10:30 – 12:30 )
- Az óra címe / téma meghatározása.
Maximum 2 óra ( 2×60 perc ) igényelhető
AMENNYIBEN NEM MINDEN ADAT KERÜL LEADÁSRA, AZ IGÉNYLÉS VISSZA LESZ UTASÍTVA, KÜLÖN FIGYELMEZTETÉS NÉLKÜL!
Wifi neve, amihez kapcsolódni kell ( SSID ): GUEST_vendeg
Mindhárom telephelyen ezt a hálózatot kell keresni.
A bejelentkezéshez a rendszergazdától kapott adatokat kell használni.